Cast away a floor covering of a luggage carrier. Unscrew a black metal cover. Mark a gasoline pipe line of giving and fuel return – arrows on branch pipes gasoline pipe lines show a direction of movement of a stream. Remove both gasoline pipe lines after opening of collars. Unscrew plastic накидные nuts. More often they sit very strongly. Therefore put, whenever possible, a stupid screw-driver on an edge of a nut and ослабьте a nut easy blows of a hammer on the screw-driver handle. If it is necessary, establish it on different edges of a nut. Now it is possible to pull a little upwards a deaf flange of a fuel tank. If it is necessary, dismantle on an underside of a deaf flange a returnable gasoline pipe line and an electric wire. Mark assembly position of a hose and a wire for the subsequent assemblage. Now undertake a fuel tank a hand and take out the gauge, simultaneously having wrung out a fixing ledge from the case of an inlet collector. Disconnect a socket of the gauge of level of fuel on a deaf flange. Before assemblage moisten with gasoline a sealing ring of a deaf flange. Assembly position of a deaf flange: the arrow on a flange should be opposite to a mark in a fuel tank. Cars with a drive on forward and on all wheels have own arrow for each case.
Выключаю пилот, питающий системный блок, в последнем слышен треск. выкл-аю питание компа через кнопку-всё тихо. почему? Советую таки выключать комп сначала кнопкой а потом уже обесточивать. потому что блок питания работает наверняка в жестком режиме, потому что кампы ща огого а блоки питания гавно гавном.. а ты его на всем скаку лишаешь питания и он из зо всех сил пытается поддержать выход… может и вылететь. если все время так его. Да и сама операционка целее будет ЗЫ Характер треска неясен, вплоь до умирающего винта… не мучай его. Потому что Вы, выключая пилот при включенном компе убиваете комповское железо. плаавненько так…. Пило при выключении пускает в линию перепад напряжения.